Steven Van Belleghem vertelt wat je hiervoor nodig hebt
Vivaldis Interim bestaat 30 jaar! Tijd om stil te staan bij ondernemerschap van de afgelopen decennia én vooruit te blikken naar de toekomst. Dat doen we in een reeks van 6 vragen, samen met Steven Van Belleghem, specialist in customer experience en Peter Hinssen, technologie-ondernemer en innovatie-expert.
Het antwoord van Steven Van Belleghem op:
Hoe empower je je medewerkers op vlak van innovatie en klantenservice?
Hoe meer empowerment, hoe beter je klantenservice
Is een goede klantenservice belangrijk voor jouw bedrijf? Dan kan je volgens Steven Van Belleghem maar beter je medewerkers empoweren. Want eens je medewerkers het (zelf)vertrouwen hebben om beslissingen te nemen, zullen ze ook de klanten beter bedienen. In de video onthult Steven Van Belleghem aan de hand van een voorbeeld hoe je je medewerkers empowert.
Een veilige omgeving voor je medewerkers
De beste oplossingen voor een probleem komen ongetwijfeld van je medewerkers. Maar om ze ook echt uit te spreken en te realiseren, is een safe environment belangrijk. Want pas dan krijgen creativiteit en empathie ruimte. Dus, bepaal als bedrijfsleider de grenzen waarbinnen je medewerkers risico’s mogen nemen, schenk hen je vertrouwen en sta versteld van de positieve resultaten!
Op zoek naar kandidaten die van aanpakken weten en je klanten op handen dragen? Contacteer onze consulenten. Wij matchen je met het juiste talent.
Wie is er aan het woord?
Steven Van Belleghem is ondernemer, marketingdocent aan de Vlerick Business School, internationaal keynotespreker en opinieleider op het gebied van customer experience in een digitale wereld. Hij is partner van innovatiebureau nexxworks en schreef meerdere bekroonde management boeken waaronder ‘The Offer You Can’t Refuse’. Op zijn eigen YouTubekanaal zoomt hij in op de toekomst van customer experience en welke nieuwe technologieën daarbij komen kijken.